معادلات دیفرانسیل معمولی یک متن 12 قسمتی است که روشهای ابتدایی مفید
نوشته شده توسط : محسن راد

مقدمه ای بر معادلات دیفرانسیل معمولی یک متن 12 قسمتی است که روشهای ابتدایی مفید برای یافتن راه حلها با استفاده از معادلات دیفرانسیل معمولی را شرح می دهد. این کتاب با مقدمه ای بر خواص و متغیر پیچیده معادلات دیفرانسیل خطی آغاز می شود. فصلهای قابل ملاحظه ای موضوعاتی را که کاربردهای ویژه ای دارند ، شامل تغییرات لاپلاس ، مسائل مربوط به ارزش ویژه ، توابع ویژه ، سری فوریه ، و مسائل مربوط به ارزش مرزی فیزیک ریاضی را پوشش می دهد. فصل های دیگر به موضوعاتی اختصاص داده شده است که مستقیماً به یافتن راه حل ها مربوط نمی شوند و باید برای رشته ریاضی مورد توجه قرار گیرد ، مانند قضایای مربوط به وجود و منحصر به فرد بودن راه حل ها. فصلهای پایانی درباره ثبات نقاط بحرانی سیستمهای خود مختار صفحه و نتایج در مورد وجود راه حلهای دوره ای معادلات غیر خطی بحث می کند. این کتاب برای ریاضیدانان ، فیزیکدانان و دانشجویان کارشناسی مهندسی و علوم که به کاربردهای معادله دیفرانسیل علاقه دارند ، بسیار مفید است.ی از بزرگترین چالش های اپتوالکترونیک آلی ، تحقق اولین دیود لیزری آلی (پمپ الکتریکی) است که پتانسیل بسیار قوی برای بسیاری از کاربردها دارد.آخرین پیشرفت ها در توسعه لیزرهای ارگانیک را توضیح می دهد ، یکی از چالش برانگیزترین مسائل در اوایل قرن حاضر
شرح مفصلی از ویژگی های مواد را ارائه می دهد
دارای ویژگی های پیشرفته منابع ارگانیک و کاربردهای بالقوه آنها است
شامل چندین موضوع است که در حال توسعه است
مشابه آنچه در زمینه بینایی نوری معدنی هنگام تبدیل LED ها به LD ها اتفاق افتاد ، رقابت برای تبدیل یک OLED به OLD در حال انجام است. این شامل توسعه راه حل های ابتکاری برای غلبه بر مشکلات ذاتی در مواد آلی و پمپ الکتریکی است.
این کتاب عناصر فیزیک ، مواد و فناوری را ارائه می دهد که به ما امکان می دهد اصول اولیه لیزرهای ارگانیک را درک کرده و پیشرفت های به دست آمده را ثبت کنیم. همچنین راهنمای پیشرفت های آینده در مورد دیود لیزری آلی را ارائه می دهد.






:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: